DIPULAU Ipar2 Perempuan Di Kg. Kejadian PELIK Berlaku Akhirnya Buat Mereka INSAF !!! Tuuu Laaa... Kan Dah Kena..



Cerita ni bukan nak mengaibkan sesiapa.. tapi nak meninggalkan pesan dan pengajaran.. lagi-lagi kita orang perempuan… tentang DOA orang YANG TERANIAYA…

Doa orang yang teraniaya ni tak boleh dibuat main.. bila dia betul-betul sedih dan berdoa ikhlas pada Allah tentang perbuatan seseorang pada dia.. Allah akan makbulkan…

x
STORY : Kisah saya…
Ipar-ipar perempuan aniaya saya teruk.. saya di pinggirkan.. balik kampung saya akan duduk penjuru rumah sorang-sorang.. 

takde sapa nak kawan atau sembang ngan saya, selalu cuba berkawan duduk bersama mereka, mereka akan bangun dan masuk ke satu bilik kunci serta gelak besar meninggalkan saya terpinga-pinga diluar dengan hanya dilihat mertua.







KREDIT via The Alternatif

0 Response to "DIPULAU Ipar2 Perempuan Di Kg. Kejadian PELIK Berlaku Akhirnya Buat Mereka INSAF !!! Tuuu Laaa... Kan Dah Kena.."

Post a Comment