Jiran Sengsara Kena SIHIR. Apa Yg Laki Ni Tulis Buat Ramai Penyihir KETAKUTAN !!! Rasakan Korang....

Tajuk aku mula-mula dah ada SETAN. Setan betul sahir. Tapi kaitan memang ada dengan setan.

Korang jangan ingat aku persetankan Shahir. Aku tulis Sahir. Dalam bahasa Arab sahir (ساحِر) ni maksudnya penyihir. Aku nak cerita pasal orang yang suka menyihir.



Baru-baru ni aku pergi kenduri kahwin jiran lama aku. Salah satu ahli keluarga tu tak ada masa majlis. Sebelum tu pun diorang ada buat kenduri dan dia tak ada. 

Bila ditanya kemana pergi, rupanya tak sihat. Korek punya korek rupa-rupanya tak sihat sebab terkena buatan orang. Senang cerita dia kene sihir dengan sahir.








0 Response to "Jiran Sengsara Kena SIHIR. Apa Yg Laki Ni Tulis Buat Ramai Penyihir KETAKUTAN !!! Rasakan Korang...."

Post a Comment