Ibu Beri Bekal Untuk Anak 10 Tahun Ke Sekolah, Setiap Kali Balik Dari Sekolah Anak Bawa Duit Banyak..Dari Mana Ia Dapat MENGEJUTKAN !!! Memang Tak Sangka Betul...


Misteri Seorang budak perempuan berusia 10 tahun, setiap kali balik daripada sekolah selalu membawa jumlah wang yang cukup banyak ke r#umah akhirnya terbongkar.

Hal itu diungkapkan oleh ibu budak berkenaan yang mendakwa anaknya itu terlibat dalam pelecehan sek#sual yang dilakukan oleh tiga orang lelaki dewasa.

Ibu mangsa berkata ia memberikan bekal kepada anaknya setiap hari ketika berangkat kesekolah,a kan tetapi setiap kali balik sekolah anaknya itu akan membawa wang dengan jum#lah sepuluh kali dari jumlah yang dia berikan.

Bagaimana pun hal itu terbongkar selepas beliau mengugut anaknya untuk bercerita dan mengaku bahawa wang itu dia peroleh dari tiga orang lelaki yang merupakan warga desa sama.

Katanya ketiga lelaki terbabit memberikan wang selepas melakukan se#ks dengan mangsa. Lebih memilukan apabila tiga suspek masih memiliki hubungan keluarga dengan mangsa.

Sebelum ini mangsa pernah dikatakan demam teruk dan mengadu sakit di bahagian kemal#uan, namun hal itu kembali normal dan tidak menimbulkan syak wasangka ibu mangsa.

Bagaimana pun ketiga suspek berjaya dita#han selepas ibu mangsa membuat laporan pol#is semalam.
Nota:nama dan lokasi kejadian dirahasiakan atas permintaan ahli keluarga.

Kredit : EBerita

0 Response to "Ibu Beri Bekal Untuk Anak 10 Tahun Ke Sekolah, Setiap Kali Balik Dari Sekolah Anak Bawa Duit Banyak..Dari Mana Ia Dapat MENGEJUTKAN !!! Memang Tak Sangka Betul..."

Post a Comment